Sådan sælger du til den røde kundetype
Selvstændige designere har som regel lækre produkter – men de kan have udfordringer med at sælge dem. En forklaring er måske, at de ikke er bevidste om, hvilken kundetype deres produkt appellerer til. Viden om kundetyper gør det nemlig markant lettere at ramme en virksomheds målgruppe.
Jeg har arbejdet med kommunikation i livsstilsbranchen i mange år og set, hvordan nogle designere kommer ud over stepperne med deres produkt, og andre ikke gør. Der er naturligvis mange parametre, som skal gå op i en højere enhed for at en virksomhed får succes. Teorien bag de fire Emotionelle Kundetyper kan være med til at forklare designernes særlige udfordringer.
Emotionelle Kundetyper er en forskningsbaseret metode udviklet af Institut for Kundetyper. Metoden kan bruges til at skabe loyale kunder og koble bestemte følelser til en virksomhed og dens produkt, fordi man med kundetyper kan sætte fokus på, hvad der giver et menneske lyst til at købe. Det kan minde om personas, men er ikke helt det samme.
Emotionelle Kundetyper er en segmentering af kunder, hvor man skelner mellem fire forskellige farver, der hver især repræsenterer en bestemt type menneske:
De fire emotionelle kundetyper:
- Når du køber ind som den røde kundetype, er det dybest set fordi du keder dig og derfor er åben overfor nye trends, designs og originale ideer. Det vil typisk være din passion og nysgerrighed, der driver dig.
- Når du køber ind som gul kundetype, har du et stort behov for at skabe gode relationer og motiveres af at yde omsorg.
- Når du køber ind som blå kundetype stiller du høje krav til standarden og til dig som leverandør.
- Når du køber ind som grøn kundetype er du i dit rolige, velovervejede og grundige humør.
Designere er tit røde kundetyper
Designere er som regel kreative mennesker, der ofte har samme karakteristika som den røde kundetype. Men det er vigtigt, at designerne forstår, at de ikke pr. automatik kan tage udgangspunkt i egne præferencer og adfærd, når de vil sælge deres produkt. For hvis de skaber produkter til en anden kundetype end rød, skal de tilpasse både produkt og markedsføring til, hvad netop denne kunde føler sig tiltrukket af.
Jeg har fx en kunde, som designer nogle meget klassiske produkter, der passer godt til den grønne kundetype. Hun er rigtig god til at tiltrække følgere på sociale medier, men kom til mig, fordi hun var frustreret over, at de mange følgere ikke købte noget. Da vi sammenlignede følgerne med hendes produkter, blev det tydeligt, hvad problemet var: Hun lavede opslag, der appellerede til den røde kundetype – og afskrækkede de grønne kundetyper, som er hendes målgruppe, fordi de har en naturlig interesse for lige præcis de produkter, hun laver. Det havde de røde kundetyper på ingen måde. Ved at få viden om kundetyperne blev det tydeligt for hende, at kommunikation og markedsføring skulle justeres, så hun nu i højere grad tiltrækker følgere, som er oprigtig interesserede i hendes produkt. Hun laver derfor ikke længere markedsføring, som hun selv kan lide – men i stedet noget, som hendes kunder kan lide.
Sådan er den røde kundetype
Måske er du designer – eller sælger af kreative produkter? Og måske er dine kunder ikke grønne, som i eksemplet ovenfor, men derimod røde kundetyper?
Så skal du være bevidst om, hvordan du bedst sælger til netop dem.
Den røde kundetype har et stort behov for at opnå stimuli. Der skal underholdes og overraskes, og hyppig fornyelse er essentielt, hvis du vil sælge til og fastholde deres interesse.
De interesserer sig for trends, design og originale ideer, og er i høj grad drevet af passion og nysgerrighed. Deres interesse vækkes ofte, fordi de keder sig, og de tiltrækkes af det spændende, overraskende og anderledes brand. Det betyder samlet set, at der er nogle bestemte håndtag, du skal dreje på, når du tilrettelægger kommunikation, markedsføring og salg: Det skal gøres på en måde, som frister dine røde kundetyper til at købe.
Røde ejere kan skubbe kunder væk
De røde kundetyper bliver hurtigt utålmodige. De er svære at fastholde i længere forløb, fordi de interesserer sig for mange ting. Hvis du som ejer af en virksomhed selv er en rød type, kan du måske genkende dette fra dig selv?
For de røde kundetyper tiltrækkes af det spændende, overraskende og anderledes, og derfor kan de komme til at skubbe andre kundetyper fra sig – der sker ganske enkelt for meget omkring de røde ejere, og det forvirrer kunder, der er blå, gule eller grønne kundetyper. Derfor skal du være særlig opmærksom på, hvordan du tilrettelægger kommunikation og markedsføring, hvis kunderne ikke umiddelbart ligner dig.
Omvendt er det meget svært at markedsføre til den røde kundetype, hvis man ikke selv er rød. Så netop designere kan have et forspring, når det gælder at ramme de røde kundetyper.
Kundetype-metoden giver klare svar
Det interessante ved Emotionelle Kundetyper er, at metoden bygger på menneskelige arketyper. Vi kender det samme fra personlighedstests: At vi har nogle særlige karakteristika, som betyder, at vi reagerer på bestemte måder – fx når vi kommer under pres. Kundetyperne er lidt det samme, men med den forskel, at forskningen bag fokuserer på købsøjeblikket: Hvad sker der med mennesker i det øjeblik, de vælger at købe noget – eller undlader at købe.
De fire kundetypefarver gør det lettere for en virksomhed at tilrettelægge kommunikation og markedsføring. Metoden afdækker nemlig, hvilke ord, farver, former, fotos, argumenter osv., der appellerer til den enkelte kundetype. Den viden er guld værd, når man fx skal planlægge en kampagne eller skabe fremdrift på sociale medier. Samtidig gør denne segmentering hverdagen meget lettere, fordi man ikke hele tiden er i tvivl om, hvad man skal gøre: Forskningen bag kundetyperne giver klare svar på, hvad virksomhedens målgruppe / kundetype foretrækker.
Rains har knækket den røde kode
Jeg var i mere end 10 år ansat på TEKO (som i dag er en del af VIA University College). I dette kreative miljø er stifterne af regntøjsmærket Rains uddannet. Virksomheden havde fra starten fuldstændig styr på, hvordan man henvender sig til den røde kundetype. De forstod i dén grad at ramme dem lige i maven.
I de senere år er de blevet mere mainstream, men tjek dem alligevel på deres hjemmeside: https://www.dk.rains.com/
Rains blev stiftet i 2012 og allerede to år efter var det en millionforretning med eksport til hele verden, så den røde kundetype-kode kan knækkes.
Er du fra en lille eller mellemstor virksomhed? Så kan forløbet RETNING slagplan være en genvej til at indarbejde viden om segmentering og emotionelle kundetyper i jeres virksomhed.
Er du solo-selvstændig eller freelancer? Så kan du lære mere om de emotionelle kundetyper på RETNING mikro
Podcast om emotionelle kundetyper
Segmentering med emotionelle kundetyper – Se eller lyt
Herover kan du høre mig fortælle mere detaljeret om kundetyperne. Episoden findes også som lyd på Spotify, eller hvor du ellers plejer at finde dine podcasts. Find bureauet ‘Kendskab’ og hent episoden om Emotionelle kundetyper.
Lær her om forskellen på personas og Emotionelle Kundetyper:
Jeg hedder Birgitte Iversen. Som erfaren tekstforfatter og kommunikationsrådgiver hjælper jeg små og mellemstore virksomheder med kommunikation og markedsføring.
Siden 2007 har jeg som selvstændig hjulpet tekstilbranchen, træ- og møbelindustrien, byggeriet og produktionsvirksomheder. Jeg laver også en del for it-branchen, hvilket giver god indsigt i de valg, ejerledere skal træffe omkring digitalisering.
Velkommen til min blog – Værsgo: Læs løs 😊
Kommunikationsplanlægning – det starter med en snak
Kommunikations- og marketingmedarbejdere overlades ofte til sig selv. Deres faglighed sikrer, at opgaverne bliver løst, men det kan være svært for dem at inddrage ledelsen og den øvrige organisation. For i en travl hverdag får man ikke talt sammen om det fundamentale....
Persona eller kundetype? Sælg mere med dem
Personas og emotionelle kundetyper er rigtig gode redskaber til at få greb om marketing automation eller skabe et fælles sprog i din virksomhed. Brug dem til at øge salget ved at arbejde systematisk med kommunikation og markedsføring. Mine første kommunikations-år...
Møder skal skabe værdi – Sådan gør du
Af Therese Waltersdorff - gæsteblogger hos RETNING 90% føler, at de minimum en gang månedligt spilder tiden på møder! Det chokerende høje tal har jeg fra en undersøgelse med 400+ erhvervsaktive respondenter, som vi gennemførte i forbindelse med tilblivelsen af...
Kommunikation for små og mellemstore virksomheder
At arbejde med kommunikation for små og mellemstore virksomheder er ligesom at være kok i en Michelin-restaurant: Man skal både have styr på den unikke opskrift (= kommunikationsstrategien) og have lyst til at hakke grøntsager og røre i gryderne (= skrive...
Nyhedsbreve – derfor skal din virksomhed bruge dem
Nyhedsbreve er en kæmpe fordel for din virksomheds kommunikation og markedsføring – men alt for få prioriterer dem Sender du nyhedsbreve? Hvis du gør: Så sender du sandsynligvis alt for få ud. Hvis du ikke gør: Så bør du komme i gang, for det er en af de mest...
Komplekse b2b-virksomheder bør inddrage fagspecialister i kommunikationen
B2b-virksomheder med komplekse ydelser, fx it eller teknik, kan øge salget ved at motivere specialister til at tage del i kommunikation og markedsføring LinkedIn, Facebook og andre sociale platforme er ikke mirakelkure, der øger salget fra den ene dag til den anden....
Kommunikationsstrategi skabelon
God kommunikation sker ikke af sig selv. Men der er gode chancer for succes, hvis virksomheden har en strategi for, hvad den vil kommunikere – uanset om det er et stort eller lille budskab. Kommunikation og markedsføring er tidskrævende. Derfor er det vigtigt at lægge...
Apostrof – regler for, hvor den sættes
Apostrof-regler - Er du i tvivl om, hvornår og hvordan du skal bruge en apostrof? Så kig med her: Apostrof-regler ved ejefald Ved ejefald sættes –s direkte på ordet, uden brug af apostrof: Hannes bil er blå Mandens telefon er sort Ingen apostrof-regler...
Kontorfællesskab eller flyverplads? Mine erfaringer
Jeg har flyttet min virksomhed. Og hvem ved – måske kan du bruge nogle af mine erfaringer med kontorfællesskaber og flyverkontorer? Siden corona satte ind, har jeg afprøvet flere baser. Jeg flyttede fra et højt elsket kontorfællesskab – KONGEremisen i Silkeborg – og...
Få hjemmesiden til at adskille sig fra dine konkurrenter
Hjemmesiden er en vanvittig vigtig salgskanal. Brug den til at tiltrække kunder – frem for at kede dem ved konstant at gentage de samme budskaber som dine konkurrenter. Mange virksomheder har en tendens til at præsentere sig selv på samme måde som alle andre i...
Bæredygtige produkter skal kommunikeres korrekt
I de kommende år vil lovmæssige og etiske krav omkring FN´s 17 verdensmål vælte ind over virksomhederne. Det får stor betydning for kommunikation og markedsføring af bæredygtige produkter og ydelser. Du kender det sikkert: Dit lokale supermarked holder fødselsdag, og...
Hvad er en ghostwriter
En ghostwriter skriver på vegne af andre. Begrebet kendes fra forlagsverdenen, hvor en person - fx en erhvervsleder eller en politiker - får hjælp fra en forfatter (= ghostwriter) til at skrive en tekst. Det kan fx være en biografi eller en fagbog. Men efterhånden...
Business Model Canvas på dansk – Planet, Personer & Profit
Business Model Canvas er en metode, som gør det nemt at overskue en forretningsmodel, fordi den hjælper dig med at beskrive, designe, udfordre og udvikle din virksomhed. Modellen er meget populær, fordi den samler alle virksomhedens processer i ét billede (canvas =...
Hjælp til shitstorm
Hvad gør ledelsen, hvis en virksomhed lander i en shitstorm? Enhver krise er unik, så det skal vurderes i hvert enkelt tilfælde, hvad der er bedst at gøre. Men her er inspiration til, hvilke veje I kan gå, afhængig af shitstormens karakter. Hvis jeres virksomhed er...
Erhvervsnetværk – Fif til de usikre
Når vi danskere er ude i erhvervsnetværk, søger vi ofte sammen med folk, som vi kender i forvejen. I stedet bør vi opsøge nogen, vi ikke har mødt før. For de er måske adgangsbilletten til en fremtidig god forretning Jeg deltog på et tidspunkt i et seminar om...
Ad eller af?
Der er en verden til forskel på, om et tog kører ad sporet eller det kører af sporet. Derfor er det en rigtig god idé at få styr på de to små ord ’ad’ og ’af’ Er du tit i tvivl, om du skal skrive ad eller af?Så er du ikke alene, for rigtig mange bytter rundt på de to...
Manualen til gode SEO-tekster
Af tekstforfatter Majbritt Lund - gæsteblogger hos RETNING 2 gode nyheder: Du kan sagtens skrive gode tekster, selv om de skal søgemaskineoptimeres. Det er ikke så svært at skrive en SEO-tekst. Det sværeste er at finde de rigtige søgeord. Derfor begynder alt...
Soloselvstændig? Træn din forretningsmuskel
Er du soloselvstændig, freelancer eller ejer af en mikrovirksomhed? Så har du mange jern i ilden. Men husk, at et af dem skal være forretningsudvikling. For ellers risikerer du at arbejde alt for meget – og tjene deprimerende lidt. Måske går du til fitness, håndbold...
Sæt hjemmesiden i arbejde
Konvertering er ikke et ord, som kun knytter sig til lån. Det er også et afgørende begreb, hvis du vil sælge via din virksomheds hjemmeside. Selv om du måske er en god ’ansigt-til-ansigt-sælger’, så har langt de fleste virksomheder brug for at kunne sælge online....
Er du woke nok til at sikre din forretning?
For få år siden tænkte ingen over, at der blev røget smøger til et møde. Men i dag er rygning på jobbet ilde set. For ny viden skaber nye virkeligheder. Netop derfor må du ikke himle med øjnene ved tanken om en kageperson. For woke -økonomien kommer også til at kunne...
Bliv bedre til kropssprog
Kropssproget er noget af det vigtigste, når vi skal aflæse andre. Og når andre skal aflæse os. Du ved det måske ikke, men du er faktisk allerede ekspert i at aflæse andres kropssprog. Evnen får vi nemlig allerede som nyfødte, når vi skal aflæse vores forældre, og det...
Call-to-action i e-mailmarketing
Hvad er CTA ? Forkortelsen står for 'Call to action' og det bruges i digital markedsføring. Fx til email-marketing. Måske anvender du allerede selv CTA´er, når du sender nyhedsbreve ud? CTA-knapper er en essentiel del af e-mailmarkedsføring. I denne artikel får du en...
Få succes med hybride møder
RETNING har tidligere skrevet om ulemperne ved Zoom-møder kontra fysiske møder. De virker unaturlige og er udmattende for deltagerne, fordi vi ikke kan bruge vores interaktive evner. Imidlertid er der også en tredje model, der er værd at overveje brugen af:...
Zoom-møder
Under corona blev vi introduceret for en helt ny måde at omgås hinanden: Zoom-mødet. Her er sprogforskeres bud på, hvorfor Zoom-møder kan føles hårdere end den fysiske variant. Zoom-udmattelse (eng. Zoom fatigue) er et begreb, der opstod under Coronapandemien, da vi...
Udvid dit netværk gennem smalltalk
Smalltalk. Mange hader det og vil helst undgå det. Men faktisk kan smalltalk være en god mulighed for at skabe et større professionelt netværk. Denne blog handler om, hvordan du kan udvide dit netværk ved at smalltalke. Forestil dig, du er til en konference med en...
Pitch din forretningsidé
Har du fået en god idé til din forretning? Og skal du overbevise samarbejdspartnere og investorer om at hoppe med på den? Så er det godt at tænke over en pitch. Jeg giver dig her nogle simple råd, så du er klædt godt på til din pitch af din forretningsidé. Hvad er en...
Om blogging
Dette er et rigtigt meta-blogindlæg, for emnet er nemlig blogging for B2B-virksomheder. Du vil derfor forhåbentlig opleve, at de gode råd afspejles i blogindlægget selv. Lær mere om, hvordan du får succes med at skrive content til dine kunder og bliv en del af den...
Tendenser – Online markedsføring
Corona-pandemien gav nye digitale vaner – og de bliver hængende. Derfor sker der meget, når det gælder digital kommunikation og online markedsføring. Lad os kigge på tendenserne, så du kan tage stilling til, hvad du skal have fokus på i din forretning: Du skal...
Tendenser sociale medier
Sociale medier er sandsynligvis en del af din kommunikationsstrategi. Det har mange fordele – men giver også meget arbejde. For der er hele tiden ændringer og nye tendenser, du skal forholde dig til. Du får her et bud på noget af det, som rører sig på Instagram,...
It-virksomheder i ond cirkel
It-virksomheder er kommunikationsmæssigt fanget i en ond cirkel, som hæmmer salget. Mange små og mellemstore it-virksomheder kaster sig ud i en digital tilstedeværelse uden at lave en strategi eller afsætte de nødvendige ressourcer. Det er som om de forventer, at...
Få styr på dine kunders digitale forventninger
Sociale medier skaber kun resultater for din virksomhed, hvis du har en målrettet strategi. Her er fire råd om, hvordan du skaber relevant indhold. Rådene henvender sig især til komplekse brancher; fx it-virksomheder. Mange små og mellemstore virksomheder opretter en...
Tekniske tekster er ikke for amatører
Er din virksomheds produkt eller ydelse kompliceret? Så skal du gøre dig ekstra umage med kommunikationen. Som fagperson er det svært at vurdere, hvad andre forstår. Sandsynligvis bruger du ord og forkortelser, som din målgruppe ikke kender. Generelt har vi det nemlig...
Adfærdspsykologi
Adfærdspsykologi kan blive din genvej til mere salg. Adfærdspsykologi handler om, hvad man GØR. Ikke det vi tænker – bevidst eller ubevidst – men det, som man helt konkret kan observere, at vi foretager os. Adfærdspsykologi udspringer af behaviorisme, som betvivler,...
Hjælp til LinkedIn
Er du (lidt) skrækslagen for LinkedIn? Hvis du synes, det er svært at komme i gang med LinkedIn, er du langt fra alene. Rigtig mange skal nemlig tage en dyb indånding, før de kaster sig ind på netop dette sociale medie. Derfor vælger nogle at få hjælp til fx opsætning...
Kommunikationsplan – sådan gør du
Kommunikation og markedsføring er tidskrævende. Med en kommunikationsplan kan du sætte opgaverne i system, så du kan løse dem så hurtigt som muligt. Kommunikationsplanlægning.Alt for mange virksomheder arbejder ustruktureret med kommunikation og markedsføring. Det er...
Strategisk rådgivning – vær ikke din egen værste fjende
Strategisk rådgivning sikrer systematisk fokus på din virksomheds kommunikation og markedsføring. I disse år går udviklingen stærkt, så du skal lægge fornuftige planer, der fastholder kunderne - og tiltrække nye. Jeg kender en del ejerledere, som ikke bryder sig om at...
Kunderejsen skal føles rigtig
Alle virksomheder bør interessere sig for den digitale kunderejse. Hvis du har en B2B-virksomhed, og sælger komplekse løsninger, bør du især spidse ører. Få styr på alle mellemstationerne; fra et menneske har brug for noget – til han/hun køber hos netop dig. Forestil...
Selvstændige kvinder og søstersind
Under radaren hjælper selvstændige kvinder hinanden på vej som aldrig før. Corona har boostet en tendens, som hverken B2B-virksomheder eller erhvervsfremmesystem har naturlig adgang til. Jeg har brugt en formiddag på telefonsnak med en medarbejder hos mit...
Hvad er lix ?
Hvad er lix ? En lix-beregner er din genvej til viden. For hvis du kender dit lix-tal, så ved du, om du skriver lette eller svære tekster. Der er alt for mange virksomheder, som skriver lange og knudrede tekster. Og det er et problem. For så har modtagerne svært ved...
Lav jeres egen e-mail-politik
Hurra for e-mails – men for pokker, hvor tager de meget af vores tid.Det er derfor en god idé, hvis din virksomhed har en e-mail-politik, for fælles spilleregler gør arbejdsdagen mere effektiv for alle. Samtidig sikrer en nedskreven e-mail-politik, at nyansatte...
Virksomhedens omdømme – Hvad tænker andre om din forretning?
Virksomhedens omdømme er vigtigt – men ved du, hvad andre siger og synes om den? Og fremstår din virksomhed troværdig? Hvis din virksomhed har en tydelig profil, er det let for omgivelserne at afkode, hvad den tilbyder. Derfor kan du med fordel undersøge: Hvad siger...
Virksomhedens identitet – og ejerens – påvirker kommunikation og markedsføring
Kommunikation virksomhed Hvordan ER din virksomhed? Hvordan er medarbejderne? Hvordan er du? Virksomhedens identitet og kultur er det, som omverdenen i praksis mærker i samarbejdet. Ofte kan virksomheden selv være blind for dette, fordi det er så svært at vurdere sig...
Generationsskifte – Bløde værdier er hård valuta
Generationsskifte er en øm tå, som små og mellemstore virksomheder bør tale om i god tid – ellers kan det gå grueligt galt. ”Nogle vil kalde det de lidt blødere værdier… Jeg vil lægge vægt på, at de er hårde nok til at kunne bringe selv veldrevne og gamle virksomheder...
Spilder du tid og penge?
Tid er penge. Hvis din virksomhed er travl, risikerer du og dine medarbejdere at træffe hurtige og forkerte beslutninger om kommunikation og markedsføring. For synlighed handler ikke kun om at fortælle en masse. Du skal fortælle det rigtige, så virksomheden fremstår...
Krisekommunikation – når budskaber er svære at give
Krisekommunikation kan undgås med god forberedelse. Husk, at kommunikationsstrategier skal laves i både med- og modgang. Hvis du skal informere om noget svært, fx en fyringsrunde, er det vigtigt, at du forbereder kommunikationen grundigt på forhånd, så du gør den...
Forstår dine leverandører, hvad du vil have?
Læg en strategi før I går i gang med at kommunikere og markedsføre. For hvis I ikke ved, hvad I vil, risikerer I at spilde tid på dårlige indsatser - og bruge penge på forkerte leverandører. Man kan ikke begynde at kommunikere noget om en virksomhed, før man ved, HVAD...
Kend kommunikationstrekanten
Kommunikationstrekanten hjælper dig med at forstå de tre områder, som SKAL hænge sammen for at du kan skabe professionel kommunikation Hvis du vil lave professionel kommunikation, er der tre overordnede områder, som du skal arbejde aktivt med:Hvis du arbejder...
Er din virksomhed lidt kedelig?
Skriver din virksomhed tekster, der ligner konkurrentens? Ja, sandsynligvis.For selv om de fleste danske virksomheder dagligt bruger det skrevne ord til at nå kunderne, forsømmer mange at vise via sproget, hvad de står for. Hvis man kunne smage ord, ville mange...
Hader du at holde tale?
Mange mennesker frygter at holde tale. Men det er en vigtig kompetence, som mange undervurderer, selv om det er et kraftfuldt virkemiddel. Her er hjælp til næste gang, du skal have medarbejderne med dig – eller vil slå på glasset til familiefesten. Forberedelse, når...
Sådan sælger du til den gule kundetype
Den gule kundetype vil have lette løsninger. De har nemlig så travlt med at yde omsorg for andre, at de er klar til at købe, hvis et produkt kan hjælpe dem hurtigt videre. Kender du typen? Altså hende (for det er ofte en kvinde) som har så travlt med at yde omsorg for...
Har din virksomhed (endnu ikke) en bæredygtig forretningsmodel?
Hvis du ikke allerede tænker i bæredygtighed, bør du komme i gang. Inden ret lang tid risikerer din virksomhed at blive valgt fra, hvis I har forsømt at udvikle en bæredygtig forretningsmodel. For noget tid tilbage var jeg til et arrangement med...
Kommunikation for ejerledede virksomheder
Ejerledede virksomheder er interessante i forhold til kommunikation og markedsføring, fordi ejerens personlighed påvirker de valg, der træffes. Selv om en virksomhed er vokset med mange medarbejdere, har det betydning, om ejeren er udadvendt eller indadvendt – og...
Forstår modtageren, hvad du vil opnå med din e-mail?
Hvordan sikrer du, at modtageren læser – og svarer på – din e-mail? "Hvordan skriver man en e-mail?" bliver jeg sommetider spurgt om. Altså ikke det helt konkrete om, hvordan man gør, men et bud på, hvordan en god e-mail skal være. Derfor får du her inspiration til,...
Vær obs på potentielle kriser i din virksomhed
Der skal være sammenhæng mellem, hvad din virksomhed SIGER, og hvad I GØR. Ellers kan I risikere, at hammeren falder. Ligger der mon potentielle kriser og ulmer hos jer? Så bør I kigge på krisekommunikation. Vi ser det jævnligt. Kriser i virksomheder eller hos...
Mødeadresse Jylland:
co-work | Bæredygtig Herning
Gl. Skolevej 1, 2. sal
7400 Herning
Mødeadresse Sjælland:
La Oficina
Suomisvej 4
1927 Frederiksberg