Guide: Sådan laver du din egen strategi
Lav din egen strategi
Kan du finde på at tænke:
- Ingen liker os på Facebook – vi prøver Instagram!
- Sidste messe gik skidt – jeg laver webinarer i stedet!
- Hjemmesiden skal udskiftes – den nye skal ligne konkurrentens!
Så er du nok typen, som tager tilfældige beslutninger om kommunikation og markedsføring…
Bare rolig: Det er RET almindeligt!
Du ligner såmænd bare ledere og medarbejdere i rigtig mange andre små og mellemstore virksomheder.
For kommunikation og markedsføring er en jungle, der er rigtig svær at finde rundt i.
Faktisk ender virksomheder ofte med at spilde dyrebar tid og mange penge, fordi de træffer forkerte valg. En af grundene er ofte, at de mangler et kort over junglen i form af strategi og handleplan.
For hvis man ikke har en klar retning for sin virksomheds kommunikation og markedsføring, kan det skabe mange problemer. Frem for at gøre det fagligt rigtige, bliver det i stedet tilfældighederne, som styrer, hvad man bruger tid og penge på.
Men en strategi og en plan sikrer du, at der er en rød tråd i den kommunikation, som I laver til omverdenen. Jeres nuværende og kommende kunder kan dermed lettere forstå, hvorfor de skal handle hos jer. Samtidig bliver det lettere for nye medarbejdere at forstå, hvorfor I er en attraktiv arbejdsplads.
Denne guide skal hjælpe dig, så din virksomhed finder den helt rigtige vej i ‘kommunikations-junglen’.
Lav din egen strategi
– Vil du vide, hvordan du gør?
Så bestil din guide her:
Ved bestilling af guiden tilmeldes du samtidig nyhedsbrevet fra RETNING. Det indeholder inspiration og viden om kommunikation, markedsføring og salg. Desuden lejlighedsvise tilbud om konkrete ydelser, kurser m.v.
Mødeadresse Jylland:
co-work | Bæredygtig Herning
Gl. Skolevej 1, 2. sal
7400 Herning
Mødeadresse Sjælland:
La Oficina
Suomisvej 4
1927 Frederiksberg