JO Hydraulics
Udfordring
JO hydraulics er specialister i hydraulik og centralsmøring. Foruden rådgivning, beregning og montage, forhandler virksomheden også et væld af komponenter.
Ydelserne er komplekse og derfor svære at formidle. Men JO hydraulics er inde i en spændende udvikling med stort fokus på digitalisering. Derfor er det vigtigt at få sat de rette ord på, hvad kunderne får ud af samarbejdet med de dygtige eksperter.
Løsning
Jeg hjælper løbende JO hydraulics med tekster til hjemmeside, nyhedsbreve m.v. For at spare tid for alle, har vi aftalt en arbejdsgang, hvor virksomheden sender en rå-tekst til mig.
Dermed sikrer vi, at fagpersonerne får de pointer med, som er vigtige. Samtidig har jeg et grundmateriale at arbejde med. Jeg sørger for at forenkle sproget, så udenforstående lettere kan forstå det. Samtidig skriver jeg teksterne i den ’tone of voice’, som passer til JO hydraulics.
Resultat
Ingeniører og teknikere kan nu meget lettere få deres budskaber ud. Teksterne er tilpasset virksomhedens målgruppe, og det komplekse indhold formidles i et sprog, som er nemt at forstå.
”Birgitte er en stor hjælp i vores hverdag, og samarbejdet betyder, at vi kan koncentrere os om det, vi er bedst til. Birgitte hjælper os med at holde den røde tråd i vores kommunikation, og selvom vores produkter og projekter er meget komplekse, så er processen med hende altid nem og ligetil. Samtidig har hun fanget ånden og tonen i vores virksomhed, så teksterne rammer vores målgrupper.”
Mie Ingerslev-Buchholtz, Customer Value Coordinator, JO Hydraulics
Kontor Jylland:
co-work | Bæredygtig Herning
Gl. Skolevej 1, 2. sal
7400 Herning
Mødeadresse Sjælland:
La Oficina
Suomisvej 4
1927 Frederiksberg