Værdispil

Ved du egentlig, hvad andre tænker om din virksomhed? Eller er det bare noget, du gætter dig til?

Kommunikerer virksomheden på én måde – men gør noget helt andet i praksis?

Dette værdispil giver dig værktøjerne til at undersøge virksomhedens kerneværdier. Du udfordres på, om din virksomhed nu også er, som I siger?

Og hvordan kunderne mon oplever den?

Desuden hjælper RETNING værdispil dig med at stille skarpt på, hvad I er dygtige til. Og giver dig indsigt i det, som måske kan gøres bedre.

Styrk virksomhedens identitet og omdømme med et værdispil

RETNING tilbyder en lille pakke, som hjælper dig med at stille skarpere på din virksomheds brand

Pakken hjælper dig med at:

  • Stille skarpt på det, I er dygtige til
  • Ændre det, som kan gøres bedre
  • Blive bevidst om andres syn på jeres virksomhed

Du får

 

En powerpoint-guide, hvor Birgitte Iversen forklarer dig, hvordan dit værdispil skal spilles.

En pdf-fil med selve spillet, der skal printes ud, klippes til og bruges som brikker.

Sådan gør du

Jeg anbefaler, at du spiller det værdispil med nogen, som kender virksomheden. F.eks. bestyrelsen, medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere.

Ideelt anbefaler jeg, at I er 4-6 personer om ét spil.

Du kan også spille alene, men her skal du være opmærksom på dine blinde vinkler, da du kun kan gisne om, hvad andre reelt tænker om din virksomhed.

Tag fat i nogle, som kan se din virksomhed udefra – sammen sikrer I, at din virksomhed får en slagkraftig kommunikation.

I pakken får du adgang til

Powerpoint-guide

Video-guide som trin for trin vejleder dig i at spille værdispillet. 

i

Værdikort

Ark, hvor du kan printe værdikort og anvende til spillet

Sparringspartner Birgitte Iversen hjælper ejere i små og mellemstore virksomheder med kommunikation og markedsføring

Spørg dine omgivelser og få nyttig viden

Jeg hedder Birgitte Iversen, og jeg er specialiseret i at lægge strategi for kommunikation og markedsføring.

Jeg hjælper virksomheder med at finde RETNING og mål i deres indsatser.

Mange virksomheder glemmer at spørge omgivelserne om, hvad deres opfattelse af virksomheden er. Det resulterer i en uoverensstemmelse mellem identitet og omdømme, som går ud over virksomhedens synlighed og brand.

Med værdispillet får du værktøjerne til at skabe synergi mellem netop omdømme, identitet og image-ønske.

Undervejs stiller I skarpt på netop DIN virksomhed. Derfor kan jeg love dig masser af guldkorn og nye vinkler til at forbedre kommunikationen.

God arbejdslyst med materialet.

co-work | Bæredygtig Herning
Gl. Skolevej 1, 2. sal
7400 Herning

Mødeadresse Sjælland:
La Oficina
Suomisvej 4
1927 Frederiksberg

Email info@retning.dk

Tlf 23 11 50 20

CVR 30 10 82 80