Vil du lære om strategi på en
online workshop?
Skab din egen strategi – det koster kun din e-mail
Synes du, at strategi er svært?
Og vil du egentlig gerne sælge mere i din virksomhed?
Hvis du har bøvl med dit salg, kan det skyldes, at du mangler en strategi for kommunikation og markedsføring.
Kommunikation og markedsføring bliver nemlig tit lavet efter tilfældighedernes princip. Man prøver lidt her og der, og håber, at det virker.
Problemet er, at du risikerer at skyde i alle retninger.
Jeg plejer at bruge en vejviser som eksempel. Hvis du vil køre på ferie i Italien, så kører du sydpå. Det bliver dyrt i benzin at vende om, hver gang du får idéen til en ny destination: ”Vend bilen – vi kører til Norge i stedet” – og 400 km senere: ”Hvad med Spanien – lad os tage dertil” osv.
Det er en ret ustruktureret måde at arbejde på.
Men det er sådan, at rigtig mange gør med kommunikation og markedsføring. Og derfor spilder de både tid og penge.
Lav din egen strategimappe
Hvis du bruger nogle timer om måneden på din strategi, kan du arbejde dig frem til den helt rette kommunikation og markedsføring for netop din virksomhed.
Samtidig får du overblik, så du kan spare tid og penge.
Løsningen for dig er en STRATEGIMAPPE.
Og jeg vil rigtig gerne lære dig at lave sådan en.
Det gør jeg på gratis online workshops om strategi.
Her arbejder vi med RETNING-metoden.
Bemærk: Skiftende temaer fra gang til gang, så du kan med fordel tilmelde dig flere workshops.
Online workshop – program:
√ Hvad er en strategi – og hvorfor bør du have den
√ Hvordan kan du lave din egen strategimappe
√ Konkrete øvelser om webinarets tema – du får udleveret arbejdsark, som normalt kun udleveres til mine betalende kursister
√ Spørgsmål & svar
Workshoppen varer to timer – med indlagte pauser undervejs. Jeg anbefaler, at du afsætter en time bagefter, hvor du kan arbejde videre med det, du har lært.
Efter workshoppen kan du bruge den nye viden og arbejdsarkene til at komme videre med din strategi.
Tid og sted
Alle workshops foregår online. Du får tilsendt et link til, hvor vi mødes.
Workshoppen optages ikke, så du skal deltage direkte. Undervejs udleveres arbejdsark, der normalt kun er til betalende kursister. Disse arbejdsark kan IKKE eftersendes, men er kun til jer, som deltager i workshoppen.
Vær opmærksom på, at der er forskellige temaer fra gang til gang. Det er de skiftende trin i RETNING-metoden.
Nedenstående webinarer er afholdt. Næste webinarer meldes ud via nyhedsbrevet – tilmeld dig her
I januar 2022 holdes tre forskellige webinarer. Hvis du deltager i dem alle, kommer du igennem alle seks trin i RETNING-metoden. Du kan også udvælge det, som er mest relevant for dig.
Fredag d. 14. januar 2022 kl. 8.00 – 10.00: Trin 1 & 2:
Vi ser især på, hvor du vil hen med din virksomhed
Torsdag d. 20. januar 2022 kl. 8.00 – 10.00: Trin 3 og 4:
Hvem er du som ejer – eller hvordan er ejeren & kulturen i din virksomhed?
Hvem er din/jeres målgruppe? Introduktion til Emotionelle Kundetyper.
Fredag d. 28. januar 2022 kl. 8.00 – 10.00: Trin 5 og 6:
Strategi og planlægning. Hvilken fortælling folder du ud? Og hvordan laver du en konkret plan?
Det koster kun din e-mail at deltage – du tilmelder dig herunder:
Når du tilmelder dig workshoppen, tilmeldes du også nyhedsbrevet fra RETNING,
hvor du får viden om strategi og kommunikation samt lejlighedvise tilbud. Se privatlivspolitik
RETNING online-workshop
RETNING online-workshop er for dig, som gerne vil arbejde med din virksomhed kommunikation og markedsføring ved at udarbejde din egen strategimappe.
En strategimappe kan laves enten fysisk eller digitalt.
Deltagere
Workshoppen er for alle, som vil lægge strategi for deres virksomheds kommunikation og markedsføring.
Du får viden om, hvordan du kan igangsætte arbejdet med din egen strategimappe.
Overvej at invitere et par andre til også at deltage.
Så kan I nemlig bagefter bruge hinanden som sparringspartnere og være sammen om at lægge strategi, hver især. Måske mødes I og ser workshoppen sammen – eller I ses online efter workshoppen for at inspirere hinanden.
Efter workshoppen (fx samme dag eller 1-3 dage senere) foreslår jeg, at du bruger et par timer på at arbejde med din strategi – enten på egen hånd, eller sammen med en sparringsgruppe.
Følg eventuelt RETNING´s nyhedsbreve og sociale medier for at få inspiration til din videre proces med at lægge strategi.
Mød din workshop-vært
Jeg har arbejdet med små og mellemstore virksomheders forretningsudvikling, kommunikation og markedsføring i mere end 20 år.
Konceptet bag RETNING er, at strategi skal være let at forstå og bruge – hver dag, året rundt.
Derfor vil jeg gerne inspirere dig til at arbejde mere strategisk med udviklingen af din virksomhed.
En strategimappe kan være dit første skridt hen mod at få styr på kommunikation og markedsføring – én gang for alle.

Birgitte Iversen, Kommunikationsrådgiver og ejer af RETNING
Når du tilmelder dig workshoppen, tilmeldes du også nyhedsbrevet fra RETNING,
hvor du får viden om strategi og kommunikation samt lejlighedvise tilbud. Se privatlivspolitik
Tusind tak for at jeg måtte deltage i din workshop, det var meget lærerigt og jeg fik startet nogle strategitanker op. Jeg var især glad for de ark, som blev udleveret undervejs.
Det var rart at kunne arbejde med ark, med tekst på. Jeg var lidt i tvivl inden, om det var noget for mig, da jeg ved lidt om strategi i forvejen, men din måde at gribe det an på var lige mig.
Med venlig hilsen
Jette Drøger
WebsitterService & WordPress klubben
Kontor Jylland:
co-work | Bæredygtig Herning
Gl. Skolevej 1, 2. sal
7400 Herning
Mødeadresse Sjælland:
La Oficina
Suomisvej 4
1927 Frederiksberg