Værsgo’ – det må du få
Ekstern kommunikation kan være en svær nød at knække. Herunder finder du viden, som kan hjælpe dig til at arbejde mere professionelt med ekstern kommunikation og markedsføring.
Du er meget velkommen til at bestille det, som du kan bruge.
Klatter du tid og penge væk?
- Er din kommunikation og markedsføring hel forkert? 😱
- Eller er du i tvivl, om den virker? 🤔
- Det forstår jeg godt ❗
For det er en jungle at finde vej i sociale medier, nyhedsbreve, annoncer, brochurer osv. Der er vanvittig mange kanaler at vælge mellem – og det er vigtigt at prioritere de rette.
Hver tirsdag kan du få viden, gode råd og praktiske tiltag, der styrker din kommunikation – direkte i din indbakke.


E-bog: Lav din egen strategi for ekstern kommunikation
Kan du finde på at tænke:
- Ingen liker os på Facebook – vi prøver Instagram i stedet!
- Sidste messe gik skidt – lad os hellere prøve webinarer!
- Hjemmesiden skal udskiftes – den nye skal ligne konkurrentens!
Så er du nok typen, som tager tilfældige beslutninger om kommunikation og markedsføring. Du risikerer dermed, at din virksomheds synlighed stritter i alle retninger.
Lær at lægge en strategi, så du kan holde fokus.
UPS! Spænder du ben for din egen virksomhed?
Markedsfører du dig ud fra, hvad din kunde vil vide – eller vælger du det, du selv kan lide?
Ejerens personlighed har stor betydning for virksomhedes udvikling – og for, hvordan I arbejder med ekstern kommunikation og markedsføring.
Denne e-bog fortæller, hvorfor ejere af små og mellemstores virksomheder skal lære at skelne mellem sig selv og kunden.


Tag din virksomhed alvorligt
Er du freelancer, soloselvstændig eller ejer af en mikrovirksomhed? Og synes du, at arbejdslivet er lidt svært? Så er du langt fra alene 😨 Selv om friheden er fantastisk, er der også mange udfordringer, når man er alene med udviklingen af sin virksomhed.
Tre benspænd gør det især bøvlet:
Den første handler om tvivl 🤔 og ensomhed 😳
Lær de andre to benspænd at kende i mailserien: “Tag din virksomhed alvorligt.” Det kan være første skridt i din rejse mod at blive dygtigere til ekstern kommunikation – og til at udvikle din virksomhed.
Få SWOT & TOWS model
- Har du og din virksomhed brug for et overblik over jeres strategiske situation?
- Vil I optimere jeres strategi?
- Eller vide, hvor I står ift. jeres konkurrenter?
Løsningen er SWOT- og TOWS-analyser. De er gode redskaber, også i forhold til at vælge rigtigt omkring ekstern kommunikation og markedsføring.
Hent to modeller her, og kom godt i gang med dit strategiske arbejde.


Værdispillet til din virksomhed
- Ved du egentlig, hvad andre tænker om din virksomhed? Eller er det bare noget, du gætter dig til?
- Kommunikerer virksomheden på én måde – men gør noget helt andet i praksis?
Dette værdispil giver dig værktøjerne til at undersøge virksomhedens kerneværdier. Du udfordres på, om din virksomhed nu også er, som I siger?
Og hvordan kunderne mon oplever den?
Desuden hjælper RETNING værdispil dig med at stille skarpt på, hvad I er dygtige til. Og giver dig indsigt i det, som måske kan gøres bedre.

Skal vi tage en snak? Strategisk sparring om ekstern kommunikation
Kommunikation og markedsføring er en jungle. Jeg vil gerne lære dig at finde vej i den.
Derfor tilbyder jeg 20 minutters sparring – uden beregning. Klik på linket og læs mere om, hvad vi kan drøfte – og hvordan du bestiller en tid.
Kontor Jylland:
co-work | Bæredygtig Herning
Gl. Skolevej 1, 2. sal
7400 Herning
Mødeadresse Sjælland:
La Oficina
Suomisvej 4
1927 Frederiksberg